Tuesday, August 4, 2009

minggu sakit mata

last 2 week..time aku dok struggle ngan keje² kat opis..bley la plak si abg terkena sakit mata kat nursery...aku konpom takbley cuti so minta la jasa baik en.suami amik cuti..so that friday abahnyer off la..sampai ahad tengok tak ok lagi n adik pon dah start sepet2 mata so we all decide balik sp..weekdays tu plan berulang la dari sp ke penang..sehari jer berjaya berjuang bersama² en.suami lepas tu dia plak kena jangkitan..utk anak² aku titikkanlah susu ibu yang mujarab ni tapi utk abhnyer???...perlukah susu ibunyer?...hehehhe..atlast aku sorg2 plak dok berjuang diatas jalan raya ke tempat kerja..by wednesday aku dah give up...letih woooo...dah ler banyak keke kat opis tu..bila abg dah ok skit..aku angkut sume balik penang...adik aku antar ke nursery..tinggallah si abg n abah kat umah melayan mata depa yang sakit tu..tengahari jer abah pon pi la anta abg ker nursery..tak bley tido katanya...nak tengok ultraman lah..nak susu lah..nak itu lah...ini lah..ermmmm!!!

alhamdulillah nasib baik mama masih bertahan...minggu ni abah da start keje..malas plak katanya coz dah lama memerap kat umah...hehhe

No comments:

Post a Comment