Thursday, November 5, 2009

tika ini....

erm...lama rasanya tak mencoretkan sesuatu..bz ngan segalanya..terlalau banyak sebenarnya perkara yg boleh diceritakan tapi bila ngadap keyboard ni blank kejap..lately seronok jugak dok ngandap fb time dok ngepam...sebut pasal fb ni sebenarnya baru sekarang aku berpeluang berfb..b4 ni ada juga invitation dr kengkawan but my It department block la benda2 cenggini even YM pon..cuma lately jer bley plak..ntah la sampai baper lama..but seriously seronok jugak bila tahu life kawan2 lama...surprise pon ada...hari2 dok tengok detail seorg demi seorg but biasa la time opis bukannyer free sangat pon..tambah2 lagi opis plak tengah dlm renovation so huru hara la skit..

ada pro n con bila dah bley berfb n berym ni...tak sempat plak nak bloghopping seperti slalu...n bila dok layan chat or ralit dok vet thru fb org terbabas plak dateline keje...hehehe kang kantoi plak ngan anak buah time2 keje bos dok ngelat...ala slalunye diorg yg dok ngulat tambah2 time aku pi meeting...ermm apa2 pon depends pada diri kita sendiri utk jujur pada kerja..

well aku dah bertukar workstation...well not bad my new place cuma toooo open...leceh skit nak buat aktiviti pumping...tapi aku buat selamba jer lah..bukannyer org nampak pon..pakai shawls kan...apa2 pon tengah sesuaikan diri dengan environment baru..

jom bercerita about 2 heroes tu...si abg macam biasa la..vocabnyer banyak dah bertambah...kekadang nak tergelak plak aku bila dok bercerita dengan dia..semalam aku sakit2 badan, so minta tolong dia pijak belakang badan...dia memang enjoy buat ni b4...aku baring kat tilam (yang ada spring tu)..so agak tidak sekata la skit n dia terumbang ambing nak jatuh..then dia bley cakap kat aku 'mama ni berat la'...huhuhu nak oiii..kamu yg berdiri atas mama,mama plak yg berat yer...n sememangnyer aku pon dah semakin 'berat' sekarang ni...

anak itu kalo tengah kusyuk buat sesuatu then terperanjat kat aku slalu cakap ..'terkejut saya, apalah mama ni'...owhhh sopannyer anakku..mudah-mudahan...amin..

si adik rajin betol memunggah...dah terbabas beberapa cawan mama dalam almari...n merapppp la sangat...

No comments:

Post a Comment