Thursday, June 18, 2009

Medela is back....

this week aku dah start menjadi pengguna medela balik..rindu wehh..bag pam ku yang comel itu (mcm biasa la tak dapat nak tunjuk sebarang imej due to aku tak dapat nak bluetooth lagi from Hp ke laptopku..n cari cable Hp tak jumpa lagi)..

ermmm this week perahan susu agak meriah...tak tau la due to pam or aku ada makan benda2 yang bley boost aku nyer milk supply..n faris pon tak abiskan dianyer bekalan susu...semalam balance 1 botol, 2 hari lepas 2 botol...maybe sejak dia dah start solid food ni yang membuatkan dia kurang nyusu..

sejak dua menjak ni faris asyik merengek sangat...aku rasa nak tumbuh gigi kot..baju aku pon dia dok ngap n gentel2..letih sangat bila dia dok merengek malam2...semalam aku flat awal jgk..firas la buat bising time mandi sampai adk terjaga balik...tensen sungguh mama...last2 smbil feed adk ngan mama2nya skali hanyut...xdapat la nak test drive broadband baru yg berkelajuan 3.6 itew..

1 comment:

  1. AMBOI3 cik kak.. ni yg nk marah ni.. dah berbulan wat blog senyap2.. tak let me know langsung.. maleh nak komen per2.. MARAHHH nie...

    naseb baik arini mata i ni tajam menikam. tertangkap komen u kat blog i. ternmpak pic u. biler try klik kat link nama, aik.. boleh...
    terus link ku kesini...
    huhu... cian kat i tau..

    ReplyDelete