Monday, May 11, 2009

hari ibu 2009

semalam 10.5.2009 adalah hari ibu..well weekend tu biasa2 jer...sibuk kemas umah bagai selepas mengharungi weekdays only ngan 2heroku iteww..

hari sabtu aku masak agak best jugak..coz jarang sangat masakan aku nak menjadi...slalu terlebih masin la..manis, masam n etc ..but that day just nice..siap mr. asben puji lagi kata ok..so aku cakap skill dah develop, oleh kerana itu tak boleh balik kg kerap sangat nanti skill merudum balik..almaklumlah kalo balik kg jer..mak n mentua masak..aku ni tukang makan jer..

on the next day(sunday) adalah hari ibu..lepas melodi jer aku ingat nak start masak ler lepas mengemas umah..but then adik nangis nak menyusu + tido...hehe gamaknyer penat mengemas n cover balik kepenatan weekdays tu..aku pon telelap sama..samar2 dihujung telinga dengar periuk belanga berbunyi di dapur...bukan tikus yer..tapi mr. asben yang dok masak..mata pon macam lg berat jer nak buka..so aku pon teruskan lah aktiviti belayarku iteww...

jengjengjeng...<> kol 4 tejaga (lamakan tetido or buat2 tido)..perut pon dah menari2..aku jenguk keluar n mata tertangkap lah hidangan di atas meja..sardin sepinggan, ikan goreng n telur dadar...huhuhu...jadilah...so inilah hadiah hari ibu utkku...

by the way thanx mr. asben...jasamu dikenang..

No comments:

Post a Comment